Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 18. januar 2017

Kort.

Har igen siddet og leget lidt med at sy baggrundspapiret sammen....og det bliver ikke sidste gang jeg gør det ;-)

Basiskortet er 15 x 10,5 cm.
Derpå har jeg sat to stykke baggrundspapir fast, der er syet sammen. Inden kradsede jeg siderne op, og sværtede dem med Distress Ink.

Det hvide kort bagpå billedet er fra en pakke tags jeg havde liggende, og selve billedet har jeg haft liggende i mange år.

Dies er fra Sue Wilson og blomster fra WO. Stemplet er fra Hobbyboden - Gittes eget design.
Ostekluden fra Hobbygården.




2 kommentarer:

  1. Ønsker også dig en dejlig dag.... det så fint kort, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lissy. Også en dejlig dag til dig...knus :D

      Slet