Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

mandag den 9. januar 2017

Kort i grønne og brune nuancer.

Jeg har i mange år haft en ambivalent forhold til farverne grøn og brun, men fandt noget håndlavet papir jeg har haft liggende i flere år, og nu forsøgte jeg. Ved dog ikke helt hvad jeg selv synes om resultatet.

Kortbasen her 14,5 x 14,5 cm i elfenbensfarvet karton.
Derpå har jeg sat det håndlavede papir, som jeg har kradset op hele vejen rundt i kanten.

Blomsten er skåret på silhouetten og derefter embosset og efterfølgende distresset med to forskellige grønne farver. I midten har jeg lagt Micro Beads i Bronze.
Billedet med pigen og hunden har jeg købt af en og skåret til, så det fik de mål jeg skulle bruge.

Die er fra Cherry Lynn og Marianne Design. Stemplet er fra Hobbyboden - Gittes eget design.
Halvperler er fra kassen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar