Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

mandag den 17. oktober 2016

Kalenderkort.

Kortbasen er i kvistkarton og måler 14 x 14 cm.

Derpå er sat mønsterpapir for at omkrandse kortet, desuden mønsterpapir på det stykke der kan stå op.

Kortet kan foldes sammen, så det næsten intet fylder, og når man så vil have det "rejst" op, trækker man i et tag bagpå. (dette er ikke afbilledet, og mit kort kan heller ikke lægges helt fladt, da jeg har valgt at sætte blomster på forneden).

Det hele er skåret på min silhouette, og filen har Rosa og Lissy lavet :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar