Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 11. juni 2016

Et taskekort til mit barnebarn.

Da mit barnebarn kom her på ferie i Påsken, havde hun en lille fin taske med, som hun var stolt af.
Dette gjorde, at jeg ville prøve at lave et taskekort, hvilket jeg aldrig havde prøvet før.
Det er skønt at jeg har købt min Silhouette, for der findes en mængde filer, og filen på taskekortet er købt derfra.

Tasken skulle egentlig være pyntet med brads, men dem har jeg ingen af, så i stedet blev det halvperler :D

Jeg har brugt mønsterpapir fra Craft & You, hvor jeg valgte at bruge bagsiden. Jeg ville lave det med lilla farver, da det er hendes ynglingsfarve :D

Billede 1 er forsiden og billede 2 er bagsiden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar