Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 31. maj 2016

Fødselsdagskort til en mand.

Basiskortet er i hvid karton str. A5. Derpå har jeg sat baggrundkarton med træ.

Af dies har jeg brugt Joy, Marianne design, Joanna Sheen og Nellie Snellen.

Det skulle ikke pyntes for meget, da det var til en mand, men lidt måtte der gerne komme på, så lidt blomster blev det til, samt lidt fra en osteklud og et målebånd.

Gaven skulle være et gavekort til Ryanair, da ønsket var hjælp til en rejse til solkysten. Derfor flyvemaskinen og kortet, der netop viser noget af solkysten :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar