Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 6. marts 2016

Kort der for mig symboliserer noget helt specielt.

Kortet er hvidt karton str. A5.

Dies er fra Sizzix, Joy og Sue Wilson.

Blomsterne er fra WO og kassen. Bånd og halvperler og ligeledes fra kassen.

Kortet står som noget helt specielt for mig, da billedet symboliserer min lillebror og jeg. Vi har været fra hinanden i 52 år, men har endelig fundet hinanden, og da jeg fandt billedet, måtte jeg bare forsøge at lave noget der viser vores glæde :D



2 kommentarer:

  1. Det har du symboliseret rigtig fint med dette flotte kort

    God weekend til dig

    SvarSlet
  2. Tusind tak Lissy og også en god weekend til dig og dine :D

    SvarSlet