Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

fredag den 1. januar 2016

Fødselsdagskort

Kortbasen er hvid karton, lidt mindre end A5.
Derpå er sat embosset karton og igen et stykke mindre embosset karton. Derefter er motivet/rammen sat på.

Dies er fra Sue Wilson og Nellie Snellen. Embossingfolder er begge fra Sue Wilson.

Pynt er fra kassen.


5 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Det er et flot kort - er efeuen en die?

    SvarSlet
  3. Tusind tak Camilla :D
    Ja efeuen er en sæt dies :D

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet