Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 6. januar 2016

Cancerkort - samt udfordring.

Kortet er til støtte for kræftramte børn.

Kortbasen er hvid karton str. 13,5 x 13,5 cm.

De aflange stykker er fra noget papir som jeg egentlig ikke anede hvad jeg skulle bruge til, da jeg havde købt det i en samlet pakke med andre papirer, og jeg må erkende, at det ikke lige var noget for mig.
Fandt ud af, at hov, her var noget jeg kunne bruge det til :D

Kravet til udfordringen var, at der skulle bruges min. 3 aflange stykker papir/karton, bånd og enten en sløjfe el. en knude. Og det lykkedes.
Bånd osv. er fra kassen.



1 kommentar: